3. fortwo هوشمند خالص | $ 13،240

این fortwo هوشمند نقش "رهبر قیمت" خود را بازی می کند به خوبی، ارائه هیچ سیستم صوتی، تهویه هوا و کنترل کروز. کوچک 1.0 لیتری موتور 3 سیلندر توسعه اندک 70 اسب بخار، اما خالص حتی 40 یانیه ها ی بزرگراه را ندارد. تعداد کسانی که تنها معنی دار نیست.





2. LS جرقه شورلت | $ 12،995


LS جرقه ، موجود است فقط به صورت هاچ بک 2 درب، جنرال موتورز ورود به سطح ارائه شده است. باشگاه 1.2 لیتری و موتور 4 سیلندر را در 84 اسب بخار امتیاز. سلسله مراتب GM قیمت گذاری همواره به معنای نسخه پایه رول با چند ناپدید موجود. با LS جرقه، که با تهویه مطبوع، پنجره های قدرت مجهز درست نیست، تپه شروع به کمک، ستون فرمان قابل تنظیم و حتی چرخ آلومینیومی. LS همراه با انتقال و سوخت اقتصاد تجاری در 31 یانیه ها ی city/39 بزرگراه یانیه ها ی رتبه






1. نیسان عکس پیش | 12.800 $

عکس صندوقدار ادامه سلطنت خود را به عنوان وسیله نقلیه جدید ارزان قیمت ترین در دسترس در ایالات متحده در حالی که این ورود به سطح نیسان می پوشد تاج خسیس خود را با افتخار، آن را نیز ویژگی های برخی از تجهیزات مناسب و معقول، یعنی تهویه مطبوع، استریو CD و برخی از گزینه های نسبتا صرفه جو قیمت. رتبه بندی اقتصاد سوخت از مدل پایه بررسی در 27 یانیه ها ی city/36 بزرگراه یانیه ها ی. ارتقا به هزینه های اتوماتیک $ 1000.







تا بعد

اتومبیل و راننده میدارد 2014 10Best آن
به ناچار، به ناوچه سبک ساخته شده در لیست، اما من هم 9 خودرو به ارزش های دیگر.